SHAKLEE MEMANG BEST !

Views
Assalamualaikum readers :) 

Hari ni Fyna nak share tentang supplements yang Fyna ambil iaitu SHAKLEE. Fyna start consume SHAKLEE dari hujung bulan 11 :) Andddd now alhamdulillah masih lagi mengamalkan dah menjadi Independent Distributor Shaklee yang SAH ! Ewahhh. Hehe.

Testimoni dari Fyna sendiri yang mengamalkan ESP dan SET SKIN CARE, alhamdulillah, sepanjang consume ESP & SET SKIN CARE, fyna rasa lebih bertenaga dan kulit pon semakin okay :) . Kalau tinggal jea ESP mesti rasa kurang bertenaga. Memang BEST lahh SHAKLEE nie. Dan ramai yang consume dengan produk Shaklee memberi kesan positif :) Alhamdulillah, dengan pengambilan dan disiplin yang betul, dan dengan izin-Nya jua :)


Lets say macam Fyna, suka minum Milo + ESP :) Seriusss, memang sedapp! Kadang-kadang bila ada bajet lebih sikit, Fyna akan minum dengan Dutch Lady Chocolate. Memang tersangalahhh umpphh! HAHA

Kalau awak semua nak try, bolehlah PM Fyna k :) Jangan risau, Fyna bagi harga PALING BEST dekat awak semua :) Sebarang pertanyaan tentang produk lain juga bole seperti SET SKIN CARE, SET KESUBURAN, SET BERPANTANG, SET HAMIL dan macam-macam lagi. Nak tahu lebih lanjut, do PM Fyna okay :)



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: