KENAPA AKU BUAT BISNESS SHAKLEE

Views
Assalamualaikum readers :)

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan oleh-Nya bernafas di muka bumi ini dan meneruskan hidup untuk mencari sesuap rezeki :)



Hari ni saya nak sharekan kenapa saya membuat bisness hebat ni, iaitu bisness Shaklee.
Saya seronok buat bisness Shaklee bukan kerana bonus dari segi cash yang company bagi, dalam masa yang sama, bonus untuk saham akhirat juga. Bimbingan sepenuhnya dari sifu-sifu yang sangat HEBAT! Teringat segala nasihat & pesanan dari akak CPM Honey Nurhaliza & ibuku merangkap upline aku iaitu Irine Nadia Marcello, memberi pembakar semangat untuk aku terus untuk berbisness dalam Shaklee. Allah Maha Kaya, Allah datangkan aku dengan insan-insan yang hebat seperti mereka. Aku sangat bersyukur.

Guide dari akak CPM bukan untuk bisness semata-mata, diselitkan juga untuk mendapatkan saham akhirat. Selalu dipesan membuat amalan menjemput rezeki seperti Solat Sunat Dhuha, Tahajjud, Zikir, dsb. Saya juga dapat rasa bonding antara ahli group Shaklee yang lain tu kuat. Saya sangat sayangkan mereka :) Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah :) Tak lupa jugak jutaan terima kasih kepada Akak CPM dan ibu Irine sbb banyak bagi support dan semangat yang membina. Terima kasihhhhhhhh sesangattttttt :')

Kepada sesiapa yang nak bertanyakan tentang set-set dari produk Shaklee, ataupun Set Budget dengan harga mampu milik, bole laju laju email saya di : eqanafina@yahoo.com / 
FB : https://www.facebook.com/fariqanafina




Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: