UNIVERSAL STUDIO

Views
Assalamualaikum :)
Salam Jumaat & Salam ukhwah!

Ok lah. Hari nie aku nak post tentang UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE. Penah dengar tak tempat nie? Aku rasa mostly dah penah dengaq, cuma aku jaa yang baru dengaq. Hiks. Aku tau sal nie pun my sis yang cita kat aku. Hukhuk. Kalau tak ntah smpai bila dok 'Katak bawah tempurung'. Ahaha :D. Bila first aku dengaq sis sebut perkataan tu, aku tanya benda apa tu? *Boleh pulak tanya camtu. Pastu sis cakap, search internet! Aku dengan laju laju laju nya *kalutt* ambik laptop on internet then search. Whoaaaaaaaa, sumpahhh terus teringinnn nakpi! Macam Legoland tuh haaa. Serius sangat teruja dan menarikkk!


Aku pun mula lah search dan search dan search sbb nak tau apa yang lagi mearik kat sana. Yang aku tau harga tiket dia harga $74 = RM 180. Then search lagi, kat dalam US tu ada 7 bahagian. Waaa ada bahagian-2 pulak. 

1) HOLLYWOOD





2) NEW YORK

     

3) SCI - FI CITY





4) ANCIENT EGYPT



5) THE LOST WORLD





6) FAR FAR AWAY




7) MADAGASCAR




Hmm, nie lah antaranya yang aku tau serba sikit tentang UNIVERSAL STUDIO nie. Pulun search sbb nak tau lagi apa yang menarik kat sana. Besttnyaaa, nakpi jugak satu hari nanti! Tak kira! HAHA :D.

Byee!

P/S : Semua ilustrasi di atas di copy dari En.Google :)


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

1 comment:

Izzie said...

pergilah.
best.
kat situ tmpat solat pun ada.