AKU BO BO BO BO BOSANNN (!)

Views
Assalamualaikum & Hyee :)

Agak lama blog nie dibiarkan sendirian & berhabukkk setelah beberapa bulan. Tak sempat nak sweet-2 dgn blog kesayangan nih. Almaklumlah agak busy as a student kan :). Busy FINAL bagai. Alhamdulillah dah habis n now focus kat PRACTICAL. Hukk.

Sepanjang ke-busy-an aku yg tah papa nie, *bajet* byk benda yg aku ambik sebagai pengajaran. Benda apa tuh susa laa nak bgtau kat sini kan. Yg betoi-2 rapat dgn aku jaa yg akan tau dari  A-Z :). Alhamdulillah aku berjaya hadapi dgn tabah seiring dgn doa :) . Syukurr. And now, aku tgh focus my posting. Kali nie posting, aku ditempatkan di Hospital Baling. Satu tempat baru bg aku. Yaa, aku tak penah pegi. First time beb :). Bila sampai sajaa kat Asrama Hospital Baling, hati aku terus gundah gulana. HAHA. Mau taknya, asrama betoi-2 dekat dgn MORTUARY! Fuhhh. *sentappp*

Posting kali nie agak best sbb banyak belajar benda baru. Masuk wad Paediatrik, Gayne, pegi Community. Waaa advanced jgk laa. Sebelum nie just dok kat wad Medical & Surgical jaa :). HAHA. Tp wat keja kena laa ikhlas kan, ada keberkatannya  :) Insha Allah ^_^

Sebenaqnya, aku bosann sgt mlm nie. Tuu yg update blog yg tah papa :) . HAHA . Mesti hampa bosan kan bila baca. Hukk. Just utk luahan jaa. 

Okay lah, stop here. Thanks fer reading n visiting :). A BIG THANKS. Tinggal jejak anda. I will hit you back! Byeeee :D



NOTE : Kalau rindukan seseorang, baca Al-Fatihah sambil tangan letak di dada dan berzikir kepada Allah semoga insan yg kita rindui itu akan merasa rindu kita padanya. Masa berdoa tu, jangan lupa sebut NAMA PENUH DIA. Insya Allah, akan terdetik dalam hatinya perasaan yang sama dengan apa yang kita rasa. "Sentuh" dia dengan DOA. <3

Sincerely,
ME. ILoveYou.





Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: