A VERY HAPPY NEW YEAR

Views
Assalamualaikum & Hye :)

Fuhh dah lama jari aku tak menari atas keyboard nieh. Hiks. *Bajet busy. Okais, aku tak mau cakap banyak muqaddimah aku nie, nanti hampa bosan. Ngehngeh :P. Apapon, sebelum terlambat, aku nak wish A HAPPY NEW YEAR uollss.


Maap ampun beribu ampun, lambat sikit kan. Almaklumlah al kebusy-an. HAHA :D. Apa azam-2 baru anda semua? Taknak kongsikan ka? Hiks. Mesti nak yang lebih baik dari sebelum-2 nie kan. Kalau yang nak exam besar-2 tuh mesti nak FOCUS kat exam tu kan. Btw, GOOD LUCK kepada sesiapa yang bakal menduduki peperiksaan UPSR, PMR & SPM untuk tahun 2013 nie :). *Awal kan wish. HAHA. Yang tak bestnya, aku tak berapa seronok nak sambut New Year nie disebabkan umur aku dah menjangkau 20-an. Haaaa macam x percaya. Dok rasa young gituu lagi. Hiks. Tak dak dengar belasan tahun dah. Aww macam tua dah kan. Haha. Takpa tak kisah, semua org melalui benda yang sama :). Right? Nie pon dah sangat sangat banyak banyak bersyukur sebab Allah panjangkan umur n beri kesihatan yang baik. Alhamdulillahhhh :'). 

Okay, for 2013 nie, my wishes is :

- Nak ada peningkatan dalam exam.
- Nak khatam sebuah Al-Quran. 
- Nak jadi lebih rajin *biaq betul. HAHA

Okay, dah sikit-2. Mana boleh habaq bebanyak :P. Hiks. Yang lain-2 tuh biaq I sendiri lah yang simpan ok ;). Haa and one more thing, yang aku best gilaaaaa sekarang, aku dapat anak buah baru semalam. Baby gegirl. Awww suka suka sukaaaaa. Berat : 3.7kg. Tembam-2. Aku dulu pun 3.0kg jaa. HAHAHA :D *Nama xdak lagi okay :P. 

Last but not least, aku harap aku dapat memenuhi azam aku tu. Hehe. InsyaAllah :).

I hope all my dreams will come true :')

NotaKaki : Maaf atas kesilapan yang lalu. Buang yang keruh, ambil yang jernih.









Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

2 comments:

Unknown said...

smoga tercapai segala impian awak !

jom join :) http://belogfarr.blogspot.com/2012/12/giveaway-18th-fs-for-you.html

Unknown said...

Thanks Farah :)