MEMORI DAN MEMORI DAN MEMORI

Views
Assalamualaiukum :) 

Ehem, lamaaaa sangat tinggal dunia blogging nie. Rasa2 dlm setengah tahun mungkin. Sejak-2 naik SEM5 nie, hidup aku busy yang teramat sangat. Rasa mcm SUPER STUDENT gituu. Projek bertimbun-timbun, Proposal asyik direject. Erghh sungguh tension ya amatt! Kelas yang padat, seminggu just sehari jea cuti. Blank otak-2. Herher. Tp takpe lah kan, nak belajar kan, korban sikit laa :). Sbb tu jalan yang aku pilih :) So, REDHA :)

Hm, apelah yang aku mengarut dekat sini tah. Tp nie blog aku, So, its up to me lah en ;) toink toink. Hehe.
Nak kongsi sedikit perjalanan hidup sepanjang Semester 5 nie. Acewahhhh ;) . Sepanjang Semester 5, group aku diarahkan utk membuat 2 projek. Fisrt project ialah Kempen Kibarkan Jalur Gemilang. Second project is Rekacipta Video. Hm, mula2 tu rasa macammm hmmm macammm macammm lahh. Tak boleh diluah dgn kata-2 --/. Macam2 dugaan dan cabaran yang kami hadapi. Tp, take it positive :) 

Nie aku nak share sikit lah pic2 sepanjang program diatur sampai lah ke kemuncaknya :)


Tengah siapkan bendera :)


Diorang nie buat LOGO 56 :)


LOGO 56 siap, cuma nak touch up sikit jae lagi :)


Jalur Gemilang SIAP. Alhamdulillah :)


'MERDEKA' dibuat dengan kulit kerang.


Gigihnya dioranggg :) Tahniah koranggg :D


Classmate :)


MEMORY :') Sukaaaaa sangatt pic nihhh <3


Projek dalam pembelajaran. 


Kira untung. Group kami paling dpt byk untung :) Alhamdulillah.

Haaa, dlm masa yang sama, group kami kena handle for Jamuan Aidilfitri. Mula2 rasa mcm Ya Allah, kenapa banyakkk sangattt. Letihnyaaa, tp tu semua dapat mematangkan diri masing-2. :) alhamdulillah. Terima kepada semua yang terlibat secara langsung atau tak langsung.




Nie lah sedikit sebanyak yang nak diluahkan kan sini. Acewahhh. HAHA.

Thanks for reading :)
Semoga semua sentiasa dirahmati Allah :)


Bubbye, assalamualaikum....


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: